This site uses cookies to provide you with a more responsive and personalised service. By using this site you agree to our use of cookies. Please read our PRIVACY POLICY for more information on the cookies we use and how to delete or block them.
  • აირჩიეთ ენა: KA EN 

ყველა ნომერი

საკანონმდებლო მაცნე / სექტემბერი 2023 No.9

საკანონმდებლო მაცნე / აგვისტო 2023 No.8

საკანონმდებლო მაცნე / ივლისი 2023 No.7

საკანონმდებლო მაცნე / ივნისი 2023 No.6

საკანონმდებლო მაცნე / მაისი 2023 No.5

საკანონმდებლო მაცნე / აპრილი 2023 No.4

საკანონმდებლო მაცნე / მარტი 2023 No.3

საკანონმდებლო მაცნე / თებერვალი 2023 No.2

საკანონმდებლო მაცნე / იანვარი 2023 No.1

საკანონმდებლო მაცნე / დეკემბერი 2022 No.11

საკანონმდებლო მაცნე / ნოემბერი 2022 No.10

საკანონმდებლო მაცნე / ოქტომბერი 2022 No.9

საკანონმდებლო მაცნე / სექტემბერი 2022 No.8

საკანონმდებლო მაცნე / ივლისი 2022 No.7

საკანონმდებლო მაცნე / ივნისი 2022 No.6

საკანონმდებლო მაცნე / მაისი 2022 No.5

საკანონმდებლო მაცნე / აპრილი 2022 No.4

საკანონმდებლო მაცნე / მარტი 2022 No.3

საკანონმდებლო მაცნე / თებერვალი 2022 No.2

საკანონმდებლო მაცნე / იანვარი 2022 No.1

საკანონმდებლო მაცნე / დეკემბერი 2021 No.8

საკანონმდებლო მაცნე / ნოემბერი 2021 No.7

საკანონმდებლო მაცნე / სექტემბერი 2021 No.6

საკანონმდებლო მაცნე / აგვისტო 2021 No.5

საკანონმდებლო მაცნე / ივლისი 2021 No.4

საკანონმდებლო მაცნე / ივნისი 2021 No.3

საკანონმდებლო მაცნე / აპრილი 2021 No.2

საკანონმდებლო მაცნე / თებერვალი 2021 No.1

საკანონმდებლო მაცნე / დეკემბერი 2020 No.8

საკანონმდებლო მაცნე / ნოემბერი 2020 No.7

საკანონმდებლო მაცნე / აგვისტო 2020 No.6

საკანონმდებლო მაცნე / ივლისი 2020 No.5

საკანონმდებლო მაცნე / ივნისი 2020 No.4

საკანონმდებლო მაცნე / მაისი 2020 No.3

საკანონმდებლო მაცნე / აპრილი 2020 No.2

საკანონმდებლო მაცნე / იანვარი 2020 No.1