საკანონმდებლო მაცნე / სექტემბერი 2023 No.9
საკანონმდებლო მაცნე / აგვისტო 2023 No.8
საკანონმდებლო მაცნე / ივლისი 2023 No.7
საკანონმდებლო მაცნე / ივნისი 2023 No.6
საკანონმდებლო მაცნე / მაისი 2023 No.5
საკანონმდებლო მაცნე / აპრილი 2023 No.4
საკანონმდებლო მაცნე / მარტი 2023 No.3
საკანონმდებლო მაცნე / თებერვალი 2023 No.2
საკანონმდებლო მაცნე / იანვარი 2023 No.1
საკანონმდებლო მაცნე / დეკემბერი 2022 No.11
საკანონმდებლო მაცნე / ნოემბერი 2022 No.10
საკანონმდებლო მაცნე / ოქტომბერი 2022 No.9
საკანონმდებლო მაცნე / სექტემბერი 2022 No.8
საკანონმდებლო მაცნე / ივლისი 2022 No.7
საკანონმდებლო მაცნე / ივნისი 2022 No.6
საკანონმდებლო მაცნე / მაისი 2022 No.5
საკანონმდებლო მაცნე / აპრილი 2022 No.4
საკანონმდებლო მაცნე / მარტი 2022 No.3
საკანონმდებლო მაცნე / თებერვალი 2022 No.2
საკანონმდებლო მაცნე / იანვარი 2022 No.1
საკანონმდებლო მაცნე / დეკემბერი 2021 No.8
საკანონმდებლო მაცნე / ნოემბერი 2021 No.7
საკანონმდებლო მაცნე / სექტემბერი 2021 No.6
საკანონმდებლო მაცნე / აგვისტო 2021 No.5
საკანონმდებლო მაცნე / ივლისი 2021 No.4
საკანონმდებლო მაცნე / ივნისი 2021 No.3
საკანონმდებლო მაცნე / აპრილი 2021 No.2
საკანონმდებლო მაცნე / თებერვალი 2021 No.1
საკანონმდებლო მაცნე / დეკემბერი 2020 No.8
საკანონმდებლო მაცნე / ნოემბერი 2020 No.7
საკანონმდებლო მაცნე / აგვისტო 2020 No.6
საკანონმდებლო მაცნე / ივლისი 2020 No.5
საკანონმდებლო მაცნე / ივნისი 2020 No.4
საკანონმდებლო მაცნე / მაისი 2020 No.3
საკანონმდებლო მაცნე / აპრილი 2020 No.2
საკანონმდებლო მაცნე / იანვარი 2020 No.1